Uw zaak melden

Heeft u een (dreigend) conflict? Dan is het belangrijk voor u om dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Bedenk wel voordat u meldt:

  • U wist niet of kon niet weten dat u een conflict zou krijgen toen u de verzekering afsloot.
  • De gebeurtenissen die hebben geleid tot het conflict en het conflict zelf moeten vallen na ingangsdatum en vóór de einddatum van uw verzekering.
  • Uw geschil moet verzekerd zijn door een van de modules van uw verzekering.
  • Voor het aanmelden van een zaak kan het zijn dat er sprake is van een minimum schadebedrag (franchise). Hoeveel dat voor u is kunt u terugvinden op uw polisblad of in uw polisvoorwaarden.

Tip: versnel uw melding door uw polisnummer en relevante documenten bij de hand te houden.

Heeft u een lopend dossier bij ARAG?
Mail of bel uw behandelaar rechtstreeks.

Heeft uw zaak grote spoed? Dan kunt u bellen met 033 4342 342.

Hulp nodig bij een reisconflict of voucher? Ga naar de reisvouchercheck

Bekijk de veelgestelde vragen over corona. Vind uw antwoord