Intermediair Portaal informatie voor bemiddelaars en adviseurs

Het provinciaal intermediair bieden wij een handig overzicht met de volgende informatie. Deze informatie stond eerder in het Intermediair Portaal. Nu is inloggen alleen nog nodig voor premieberekening en aanvragen van offertes en verzekeringen.

  • Aanvragen van offertes en verzekeringen
  • Productinformatie – polisvoorwaarden, verzekeringskaarten, brochures, clausules
  • Tariefkaarten en premieherberekingsformulieren
  • Aanvraagformulieren en SEPA machtiging
  • Voorbeeld prolongatiebrieven.

Marketing Portaal

Het ARAG Marketing Portaal is een online omgeving waar u alles vindt wat u nodig heeft om aan de slag te kunnen met communicatie- en marketingactiviteiten rondom rechtsbijstand. Denk aan voorbeeldbrieven, social media berichten, advertenties, campagnes en nog meer.

Contact

Bent u business partner van ARAG of wilt u dit worden? Wij helpen u en uw klanten graag zo goed mogelijk! Heeft u een vraag, neem dan contact met ons. Hieronder vindt u de contactgegevens van de verschillende afdelingen.

Afdeling Acceptatie

Heeft u een acceptatie vraag, neem dan contact op met onze afdeling acceptatie via 033 43 42 801 of acceptatie@arag.nl

Management

Ons management is te bereiken via 033 43 42 069

Carola Wijkamp-Hermsen - Directeur Marktbewerking & Verkoop (CCO)
Frank Rensen – Manager Commercie
Remco Dekker - Hoofd Verkoop
Astrid Mulder - Directie secretaresse

Volmachten

Afdeling Volmachtbeheer
Tel: 033 43 42 668

Volmachtbeheerders
Monika Geuze - 033 43 42 630
Petra Stevenaart - 033 43 42 138
Eric van Vollenhoven - 033 43 42 618
Richard van Steeg - 033 43 42 234

Medewerker Volmachtbeheer
Marleen van den Berg - 033 43 42 169

Overig

Afdeling Verkoop binnendienst
Tel: 033 43 42 668

Commerciële binnendienst
Marije Roozenbeek - 033 43 42 063
Martijn Fluit - 033 43 42 062

Key-account managers
Onze Key-account managers zijn te bereiken via 033 43 42 668

Regio Noord-Oost - Nicole Houben
Regio Noord-West - Dave van Velzen
Regio Zuid-West - Jurgen Ochsendorf
Regio Zuid – Rob Pot

Zaak melden voor uw klant?

Wilt u een zaak melden voor uw klant?
Doe dit dan via arag.nl/zaakmelden.

Wij vinden het belangrijk om u en uw klanten snel te kunnen helpen. Dat kan alleen als wij zaakmeldingen via de website ontvangen.
Uw klanten kunnen hier ook zelf hun zaak melden.

 
 

Machtigingsformulier zaak behandeling

Heeft ARAG een zaak van uw klant in behandeling? En wilt u graag inzicht hebben in de behandeling/afhandeling van de zaak? Standaard verstrekken wij geen informatie over dossiers zonder de uitdrukkelijke toestemming van de verzekerde.

De verzekerde kan door middel van een machtigingsformulier wel toestemming geven om inzicht te krijgen in de behandeling van zijn/haar zaak.

Het machtigingsformulier kan ingediend worden bij het melden van een nieuwe zaak of bij een al lopende zaak.

SEPA Machtiging

Als u de premie aan ARAG betaalt en uw betalingstermijn wil veranderen kan dat door het bijgaande SEPA machtigingsformulier in te vullen en te verzenden per post.

Nieuwsbrief

De ARAG nieuwsbrief voor intermediairs verschijnt 10 keer per jaar. Ontvangt u onze nieuwsbrief nog niet? Meld u dan nu aan.

 

Trendrapport

Trendrapport
 

Onlangs deden wij onder zowel financieel adviseurs als ondernemers onderzoek naar het zakelijke adviestraject voor de rechtsbijstandverzekering. Benieuwd naar de uitkomsten? Download dan ons trendrapport.

 

Webinar Aandachtspunten bij Directe Schadeafhandeling

 

Op 16 december jl. stemde de ALV van het Verbond van Verzekeraars in met de nieuwe bedrijfsregeling die directe schadeafhandeling voor particuliere motorrijtuigen mogelijk maakt. Per 1 juli 2021 hoeven consumenten schade niet meer te verhalen bij de verzekeraar van de aansprakelijke partij, maar kunnen deze direct melden bij hun eigen verzekeraar. Dat klinkt allemaal heel makkelijk, maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan deze regeling.

Hoe werkt die Directe Schadeafhandeling dan precies? Wat zijn die haken en ogen en wat zijn de uitzonderingen? En is verkeersrechtsbijstand nog wel nodig?

Henri van Hunnik en Anne-Luut Dijkstra vertellen het u in het webinar 'Aandachtspunten Directe Schadeafhandeling'.

 

Ondernemersplatform

Wij staan voor uw ondernemende klanten klaar. Als uw klant ZZP'er is, maar ook als hij/zij medewerkers in dienst heeft. Uw klanten kunnen zelf aan de slag met onze informatie en voorbeeldbrieven. Of ze kunnen onze juristen inschakelen via een zakelijke rechtsbijstandverzekering.

 

Overnames en de gevolgen voor uw klant

Overnames van maatschappijen hebben vaak ook gevolgen voor uw klanten. Denk aan nieuwe voorwaarden en nieuwe premies. Passen die nog bij de klant? Misschien is een andere rechtsbijstandverzekering nu wel geschikter. Met een klanttevredenheid van 8,3, een goede dekking en prijs/kwaliteit verhouding, bieden de verzekeringen van ARAG uw klanten een uitstekend alternatief. Meer weten? Neem dan contact op met uw accountmanager of onze verkoop binnendienst.

Vouchercheck

Is de vakantie van uw klant geannuleerd of is hij/zij in afwachting of de reis doorgaat? Laat uw klant onze vouchercheck doen voor een gratis advies op maat over zijn/haar vakantie. Uw klant heeft direct inzicht in de persoonlijke situatie en weet welke vervolgstappen hij/zij kan nemen.