lees pagina inhoud ga naar zoek pagina ga naar contact pagina

Let op: op dit moment biedt Mijn ARAG alleen de mogelijkheid om particulier zaak meldingen te doen voor rechtsgebied ‘Overig’ en de status hiervan te zien. Mijn ARAG wordt in de toekomst verder uitgebreid.

Waarom Mijn ARAG?

Met Mijn ARAG kunt u eenvoudig en veilig uw zaak melden.

Wat zijn de voordelen van Mijn ARAG?

✓ U kunt veilig online uw persoonlijke juridische informatie delen.
✓ U ziet snel de status van uw melding.
✓ U ziet eenvoudig welke informatie u met ARAG heeft gedeeld.

Welke informatie staat niet in Mijn ARAG?

Met Mijn ARAG kunt u eenvoudig en veilig uw zaak melden. Informatie die (nog) niet in Mijn ARAG staat:
• Uw verzekeringspolis.
• Informatie van uw wederpartij.
• Mijn ARAG is in ontwikkeling. In de toekomst wordt informatie uitgebreid.

Wie krijgt toegang tot Mijn ARAG?

Alleen verzekerden die een zaak willen melden krijgen op dit moment toegang tot Mijn ARAG.

Ik heb al een account. Waar kan ik inloggen?

U kunt inloggen via mijn.arag.nl

Ik heb een zaak gemeld, maar nog geen reactie ontvangen. Wat moet ik doen?

Meestal reageren wij binnen 24 uur. Maar soms duurt het wat langer. Onze uiterste reactietermijn is 5 werkdagen. Wij vragen u daarom nog even geduld. In geval van spoed: neem contact met ons op.

Wat is Salesforce en wat is Mijn ARAG Community?

Mijn ARAG is ontwikkeld op Salesforce software. Deze software helpt ARAG om processen klantgerichter te maken. Als u een blauw wolkje ziet of de term Mijn ARAG Community is deze afkomstig van Salesforce.

Hoe wordt mijn privacy door ARAG gewaarborgd?

Wij respecteren uw privacy en behandelen uw persoonlijke informatie vertrouwelijk. Lees hierover meer op www.arag.nl/privacy