
Compliment & suggestie
Wat doen wij met jouw feedback?
Op basis van diverse signalen van klanten, waaronder de klachten, werken wij continu aan verbetering van onze dienstverlening. Wij geven je graag inzicht in verbeteringen die we hebben gerealiseerd en onze prioriteiten voor dit jaar.
Kortere doorlooptijden
Dankzij meer collega’s en verbeterd voorraadbeheer kunnen we jouw zaak sneller behandelen.
Digitaal waar het moet, persoonlijk waar het kan
Met de introductie van de online omgeving Mijn ARAG in 2024 kun je veilig en eenvoudig jouw zaak melden en documenten delen. In 2024 nog niet voor alle rechtsgebieden beschikbaar.
Eenvoudig een belafspraak plannen
Via een nieuw online boekingssysteem kun je zelf gemakkelijk een belafspraak maken met jouw jurist. Voor rechtsgebied Algemeen.
Training voor onze medewerkers
Onze juridische experts volgen continue inhoudelijke en vaardigheidstrainingen. Nieuwe training ontwikkeld voor onze medior juristen om jou nog beter van dienst te zijn.
Verbetering van online omgeving Mijn ARAG
- Uitbreiding naar meer rechtsgebieden.
- Verbetering van het gebruiksgemak.
- Inzicht geven in de status van jouw zaak.
Verkorten doorlooptijd
Ontwikkeling van eigen digitale tools, zoals automatische samenvattingen, om onze juristen te ondersteunen.
Verbeterde chatbot Lisa
In 2025 maakt chatbot Lisa gebruik van kunstmatige intelligentie voor specifiekere en relevantere antwoorden op jouw vragen.
Recht toegankelijk voor iedereen
- Introductie van vijf nieuwe RechtChecks voor eenvoudig juridisch advies, ongeacht of je verzekerd bent of niet.
- Optimalisatie van onze website volgens de richtlijnen van de European Accessibility Act, zodat alle producten en diensten toegankelijk en begrijpelijk zijn voor iedereen.