Hoe red ik mijn pakket?

Een pakketje bestellen, je erop verheugen en het vervolgens in ontvangst nemen. Leuk, toch? Helaas kan er van alles misgaan waardoor je bestelling niet verloopt zoals je hoopte toen je op ‘bestellen’ klikte. Met ARAG weet jij precies waar je nu recht op hebt en hoe jij je pakket redt.

Laat ons helpen!
Red je pakketje
Betaling

Wat kan er allemaal mis gaan tijdens de betaling?

Je doet een betaling bij een webshop, maar ontvangt niet de beloofde bevestigingsmail. Of je hebt de betaling voldaan, maar ziet tot je grote schrik dat de webshop ineens offline is. Helaas komt dit vaker voor dan je denkt. Lees daarom deze verhalen van onze klanten en leer zo te herkennen waar je op moet letten bij het plaatsen van een bestelling. Gelukkig hebben we deze klanten alsnog aan een oplossing kunnen helpen.

Lees meer »
Betaling
Onderweg
Pakket(je) wordt ingepakt

Wat kan er allemaal mis gaan tijdens het inpakken?

“Yes!”, denk je bij jezelf. Enthousiast rondt je de bestelling af en betaal je bij de webshop voor het product dat je al zo lang zocht, maar hiervoor nooit kon vinden. Totdat je ineens een mailtje van de verkoper ziet binnenkomen dat jouw bestelde artikel helaas toch niet meer op voorraad is. De verkoper biedt aan om je geld terug te storten, of wijst je op een duurdere variant. Case closed, wat betreft de verkopende partij. Maar is dat ook echt zo?

Lees meer »
Spijt aankoop

Heb je spijt van je bestelling?

Je hebt spijt van de aanschaf van die dure, veelbelovende camera. Hij ligt niet lekker in de hand, is toch te zwaar, of de kwaliteit van de foto’s valt je tegen. Kortom: Je hebt spijt van je aankoop en wat jou betreft, stuur je de camera nog vandaag retour. Heb je hier het recht op?

Lees meer »
Spijt aankoop
Onderweg
De bezorger is onderweg met je pakket

Wat kan er allemaal mis gaan tijdens het bezorgen?

“De bezorger is onderweg”, zie je in de app van de bezorgingsdienst. Ongeduldig hou je de bel in de gaten om te zien wanneer de bezorger voor de deur staat. Maar helaas, aan het einde van de dag heb je nog steeds geen pakket ontvangen. Net als de dag daarna. En dat terwijl je nog steeds ziet dat de bezorger onderweg zou zijn. Wie zou je verder moeten helpen? De bezorger, of de webshop waar je hebt besteld?

Lees hier hoe ARAG helpt »
Je pakket is bezorgd!

Niet tevreden over de bezorging van je pakket(je)?

“Je pakket is bezorgd”, lees je in de app. Maar jij hebt niets ontvangen en voor je beide buren geldt hetzelfde. Balen, maar niet getreurd. Hier lees je wat je nu kunt doen om toch zo snel mogelijk je pakketje te ontvangen.

Lees meer »
Bezorging pakket

Nietbezorgd

Is je pakket niet bezorgd? Balen, maar gelukkig heb je het recht om je aankoopbedrag terug te krijgen. Ben je bij ARAG verzekerd en is je aankoopbedrag hoger dan €175? Meld dan je zaak en onze juristen helpen je verder op weg. Is het aankoopbedrag lager of ben je niet verzekerd bij ARAG? Lees dan hier hoe je Nietbezorgd.nl inschakelt om je geld te krijgen.

Hoe wij u helpen!

Ben je niet verzekerd bij ARAG of is het aankoopbedrag lager dan €175? Dan kan onze partner Nietbezorgd.nl je verder helpen. Meld jouw zaak bij Nietbezorgd.nl, dan zullen zij proberen jouw geld terug te krijgen. Dit kan via dit aanmeldformulier. Zij werken op no cure no pay basis. Dit betekent dat als zij jouw geld niet terug krijgen, jij niets betaalt. Lukt het hen wel om uw geld terug te krijgen, dan houden ze 20% van het bedrag.