
Altijd volle inzet voor een tevreden klant!
Ruim zeven jaar werk ik nu bij ARAG. In die tijd heb ik mezelf kunnen specialiseren in arbeidsrecht en onderwijsrecht. Dit geeft mij de gewenste diepgang in het werk. Wat ik zo mooi vind aan het werken bij ARAG is dat we mensen helpen die hulp nodig hebben bij een probleem wat zij niet zelf kunnen oplossen. Zonder het sturen van (hoge) facturen. Dat maakt rechtshulp toegankelijk. Daar draag ik graag aan bij.
Procederen als dat past bij de zaak en de klant
Elke zaak behandel ik van begin tot eind. En als nodig voer ik een procedure. Procederen is een heel leuk onderdeel van ons werk, maar is niet altijd in het belang van de klant. Eén van de eerste vragen die ik dan ook altijd aan de klant stel is: Wat wilt u? Van daaruit probeer ik met de klant samen naar een goede oplossing te komen. En lukt dat niet, dan laten we de rechter beslissen. Dan gaan we er ook bij de rechter voor de volle 100% voor.
Een procedure voeren is leuk en spannend
Iedere zaak en iedere procedure is anders. Het recht is niet zwart wit. Vaak kleur je die vlakken in aan de hand van de geldende feiten en omstandigheden. Een uitkomst is lang niet altijd te voorspellen. Dat maakt het voeren van een procedure niet alleen leuk, maar ook spannend. En dat vergt ook een goede communicatie met de klant. Niet alleen eerlijk zijn over de haalbaarheid van een zaak, maar ook over wat de klant kan verwachten in een procedure. Hoe een procedure verloopt is niet alleen afhankelijk van het soort zaak, maar ook van de rechtbank en zelfs de rechter die de zaak behandelt. Het is erg leuk en mooi om te zien hoe rechters verschillend met een zaak omgaan, terwijl rechtsgelijkheid wel altijd het doel is.
Gehoord worden is ook veel waard
Wat mij opvalt, is dat in veel procedures de uitkomst ineens minder belangrijk is; het feit dat een klant gehoord wordt, de kans krijgt zijn verhaal kwijt te kunnen bij een rechter die de zaak goed heeft bekeken en zijn licht erover laat schijnen, voert niet zelden de boventoon. Dat ‘gehoord voelen’ moet natuurlijk geen doel op zich zijn maar draagt wel bij aan de acceptatie van de uitspraak. Dan is de cirkel weer rond en zijn we weer bij het begin: als ik een zaak behandel hoop ik altijd de zaak af te sluiten met een tevreden klant, die een goed gevoel heeft over de afloop. Daar zet ik alles voor in.
Geïntegreerde social media plug-ins
Om artikelen gemakkelijk te delen met anderen plaatst ARAG social plug-ins van Facebook, Twitter en LinkedIn. Om informatie te delen op social media wordt er een korte, rechtstreekse verbinding gemaakt met de server van dat social media kanaal. Dit is om de inhoud van de plug-in zichtbaar te maken. Hierbij wordt uw IP-adres bekend gemaakt bij de aanbieder van het sociale netwerk. Er wordt een cookie op uw computer geplaatst. Hiermee kan de aanbieder een zogeheten surfprofiel opstellen. U kunt in de instellingen van uw internetbrowser instellen of u cookies accepteert of niet.
Twee kliks voor meer privacy
Wij willen uw privacy beschermen. Wilt u een artikel delen op social media? Dan moet u zelf duidelijk toestemming geven hiervoor met deze twee-staps-verificatie methode.
Zo werkt het
Alleen wanneer u een social media netwerk selecteert met de schuifknop, kan er verbinding gemaakt worden het sociale netwerk. Daarna moet u nog een keer klikken. Deze tweede klik maakt verbinding met het sociale netwerk waar u een artikel wilt delen. Bij Facebook gaat dit rechtstreeks, bij Twitter en LinkedIn kunt u het bericht nog bewerken in een pop-up scherm. De toestemming die u geeft voor het verbinden met uw IP-adres geldt altijd alleen voor de pagina die u wilt delen.