Melding verbergen

De ARAG-site maakt gebruik van cookies. Lees meer informatie over cookies.

Ervaringen van onze klanten

Klanten beoordelen ons in het 4e kwartaal van 2016 met een 8,2

Elke klant van ARAG is anders. Zo zijn er klanten die particulier of zakelijk verzekerd zijn. Klanten die al jaren verzekerd zijn, maar ook die recentelijk een rechtsbijstandsverzekering hebben afgesloten. Daarnaast zijn er klanten die een conflict hebben, daarvoor een claim indienen en door onze juristen geholpen worden. Al onze klanten hebben op een andere manier en in meer of mindere mate contact met ons. Wij willen graag van alle verschillende klantgroepen de tevredenheid weten om onze dienstverlening en service te kunnen blijven verbeteren.

Rapportcijfer claimende particuliere klanten 8,2

ARAG hecht veel waarde aan klantreacties. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. De behandeling van een zaak is voor de klant en ARAG een belangrijk traject. In het vierde kwartaal van 2016 hebben onze particuliere klanten ons beoordeeld met een 8,2. Hieronder staat een selectie van de 3.805 klantreacties.

Rapportcijfer claimende zakelijke klanten 7,9

ARAG hecht veel waarde aan klantreacties. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. De behandeling van een zaak is voor de klant en ARAG een belangrijk traject. In het vierde kwartaal van 2016 hebben onze zakelijke klanten ons beoordeeld met een 7,9. Hieronder staat een selectie van de 249 klantreacties.

Rapportcijfer alle doelgroepen 7,5

ARAG laat jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren volgens de normen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. In dit onafhankelijke onderzoek hebben bijna 1.700 particuliere én zakelijke klanten van ARAG gemiddeld een rapportcijfer van 7,5 gegeven. Lees meer over de ARAG-klantbeoordelingen in dit onderzoek.

Rapportcijfer VerzekeraarsInBeeld 7,19

VerzekeraarsinBeeld voert in opdracht van het Verbond van Verzekeraars klantonderzoek uit bij 50 verzekeraars. Sinds dit jaar worden de verzekeraars beoordeeld op vertrouwen, tevredenheid, klantgerichtheid, deskundigheid, duidelijkheid en contact. In dit onderzoek hebben 214 particuliere klanten ARAG beoordeeld met een 7,19. Bekijk hier de resultaten van  het onderzoek.

Reacties van klanten

8,0

snelle antwoorden op vragen, vriendelijke hulp, soms iets slordig en op het laatste moment.

12/31/16 -

8,0

VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM GEHOLPEN

12/31/16 - P.

9,0

Prima, snelle ondersteuning!!!

12/31/16 - B.

5,0

Opstarten duurde veel te lang

12/31/16 - J.M.J.

8,0

Duidelijke communicatie, snel handelen

12/30/16 - M.

8,0

ik ben tevreden

12/30/16 -

9,0

Bij het eerste contact dacht de behandelende juriste dat ik weinig kans maakte maar dat we desondanks de mogelijkheden moesten bekijken. Goed overleg over de te versturen communicatie. Uiteindelijk zaak naar tevredenheid opgelost.

12/30/16 - P.P.J.

7,0

goede begeleiding en adviezen.

12/30/16 - R.L.

8,0

Snel en goed gereageerd op vragen

12/30/16 - L.G.M.

10

Zeer snel handelen en goed resultaat behaald.

12/30/16 - S.R.

8,2

Verzekerde particulieren waarderen onze zaak behandeling met een 8,2;

>5000

Afgelopen maand ruim 5000 mensen geholpen met hun conflict;

>450

Bij ARAG staan altijd meer dan 450 juristen voor u klaar;