Melding verbergen

De ARAG-site maakt gebruik van cookies. Lees meer informatie over cookies.

Ervaringen van onze klanten

Klanten beoordelen ons in het 1e halfjaar van 2017 met een 8,2

Elke klant van ARAG is anders. Zo zijn er klanten die particulier of zakelijk verzekerd zijn. Klanten die al jaren verzekerd zijn, maar ook die recentelijk een rechtsbijstandverzekering hebben afgesloten. Daarnaast zijn er klanten die een conflict hebben, daarvoor een claim indienen en door onze juristen geholpen worden. Al onze klanten hebben op een andere manier en in meer of mindere mate contact met ons. Wij willen graag van alle verschillende klantgroepen de tevredenheid weten om onze dienstverlening en service te kunnen blijven verbeteren.

Rapportcijfer claimende particuliere klanten 8,2

ARAG hecht veel waarde aan klantreacties. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. De behandeling van een zaak is voor de klant en ARAG een belangrijk traject. In het eerste halfjaar van 2017, hebben onze particuliere klanten ons beoordeeld met een 8,2. Hieronder staat een selectie van de 3.805 klantreacties.

Rapportcijfer claimende zakelijke klanten 7,8

ARAG hecht veel waarde aan klantreacties. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. De behandeling van een zaak is voor de klant en ARAG een belangrijk traject. In het eerste half jaar van 2017, hebben onze zakelijke klanten ons beoordeeld met een 7,8. Hieronder staat een selectie van de 249 klantreacties.

Rapportcijfer alle doelgroepen 7,7

ARAG laat jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren volgens de normen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. In dit onafhankelijke onderzoek hebben bijna 1.250 particuliere én zakelijke klanten van ARAG gemiddeld een rapportcijfer van 7,7 gegeven. Lees meer over de ARAG-klantbeoordelingen in dit onderzoek.

Rapportcijfer VerzekeraarsInBeeld 7,41

VerzekeraarsinBeeld voert in opdracht van het Verbond van Verzekeraars klantonderzoek uit bij 48 verzekeraars. Sinds dit jaar worden de verzekeraars beoordeeld op vertrouwen, tevredenheid, klantgerichtheid, deskundigheid, duidelijkheid en contact. In dit onderzoek hebben 228 particuliere klanten ARAG beoordeeld met een 7,41. Bekijk hier de resultaten van  het onderzoek.

Reacties van klanten

7,0

als die persoon niet aan de telefoon krijgt. wordt je netjes terug gebeld.

09/26/16 -

9,0

Tijdens alle gesprekken, zowel telefonisch als bij jullie op kantoor, netjes en correct behandeld. Adviezen werden uitgelegd als beste mogelijkheden. Beslissingen lagen steeds bij mij, maar afgemeten aan bestaande jurisprudentie.

09/26/16 - J.W.

8,0

snelle en profesionele hulp, zeer duidelijke uitleg en reeel aangeven van de kansen

09/26/16 - A.F.

9,0

Prettig en duidelijk contact, goede dienstverlening.

09/26/16 - M.A.W.

10

zonder problemen ons tegemoet gekomen in een geschil

09/26/16 - E.

10

Zeer tevreden, heel goed geholpen!

09/26/16 - J.J.H.E.M.

8,0

het invulformulier op site kan eenvoudiger

09/26/16 - G.B.A.

9,0

Omdat ik aan alle kanten door iedereen vriendelijk en correct ben behandeld en benaderd

09/26/16 - H.A.J.

8,0

Het specifiek kijken naar jou probleem. Samen zoeken naar een mogelijke oplossing. Vertrouwen wekken.

09/26/16 - W.F.

10

Snel, accuraat en oplossend.

09/26/16 - M.D.

8,2

Verzekerde particulieren waarderen onze zaak behandeling met een 8,2;

>5000

Afgelopen maand ruim 5000 mensen geholpen met hun conflict;

>450

Bij ARAG staan altijd meer dan 450 juristen voor u klaar;